
Certitudinile referitoare la Area 51 sunt destul de puţine. Începând cu 1954, acolo se testează cele mai avansate tehnologii ale armatei americane. Cu timpul s-a aflat ca acolo a fost perfecţionat avionul-spion Lockheed U-2 (cel care a descoperit rachetele nucleare sovietice instalate in Cuba) şi aparate precum celebrul avion de recunoaştere Lockheed SR-71 Blackbird sau avionul greu detectabil prin radar (Stealth) Lockheed F-117 Nighthawk (inclusiv varianta iniţială la scară 2/3 Lockheed Have Blue), avionul experimental de urmărire a câmpului de luptă Northrop Tacit Blue şi aparatul pentru încercări Boeing Bird of Prey. Toate au fost testate in secret. Din imaginile prezentate pe Terraserver, reiese că, alături de clădiri si instalaţii există si o imensă pistă de decolare/aterizare, lungă 9 km.
Cam aici se opresc lucrurile corecte despre Zona 51.
Mai departe încep detaliile mai puţin plăcute pentru autorităţi.
Se presupune că se testează de mulţi ani un avion de recunoaştere hipersonic (Mach 6-8) greu detectabil numit Aurora cu motoare scramjet şi rază de acţiune intercontinentală (urmaşul proiectelor NASP/Copper Canyon, având numele de cod Senior Citizen).
Se ştie că acolo se lucrează cu substanţe toxice. Felul În care s-a aflat acest lucru nu e tocmai lăudabil. Muncitorii de acolo au protestat că nu beneficiază de asistenţă medicală gratuită pentru afecţiunile datorate substanţelor cu care operează. De asemenea, curioşii care s-au apropiat noaptea de bază cu un aparat de filmat au înregistrat pe peliculă "nave de zbor luminoase, a căror viteză a fost estimată la circa 16.000 km/h". Ca să spunem lucrurilor pe nume, cam aşa evoluează anumite tipuri de OZN-uri. Astfel de secvenţe au fost difuzate şi la câteva dintre televiziunile americane şi occidentale, precum şi pe versiunea în limba română a Discovery Channel. A fost suficient pentru a întări speculaţiile conform cărora acolo s-ar testa tehnologie extraterestră.

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu